aandeerssons.blogg.se

Hej, Jag är en kille på 16 år som har ganska komplicerat liv. Jag är en glad kille som idrottar o tränar mycket. Jag tycker man ska göra de man känner för o ha kul, likosm man lever bara en gång :)

Träningsvärk! Liseberg imon!

Kategori: Allmänt

Vakna precis o har sån sjuk jävla träningsvärk, ska aldrig mer ut o springa asså haha.
I alla fall så var jag hos min lillebror igår o lämnade en blomma o satt där en stund.
O lite senare på dagen så kom fia (syster) , så satt vi med familjen o hade lite trevligt.
Vi åt kräftor o kex o bröd osv , riktigt gott iaf.
 
Men idag kommer min storebror hem, softsoft!
Han är bara hemma typ nån dag sen så ska han jobba igen.
Får se va som händer idag eftersom de regnar, blir nog att sitta inne med gitarr, papper o penna tror jag.
 
Imon så ska vi till liseberg, taggad.
Jag hatar o åka karuseller men jag är där o spelar typ o vinner godis (y)
Vinner stjärnvinst typ varje gång jag är där, fucking kung!
 
Men seyaa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: